От Animal Crossing до Netflix: Unilever и P&G търсят млади потребители

Те насочват част от разходите си за реклама към видеоигри и стрийминг платформи

Reuters    ©  Reuters
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Unilever Plc и Procter & Gamble - двете компании, които са едни от най-големи рекламодатели в света, търсят по-млада аудитория, към която да насочат рекламата си. Те преразпределят част от разходите за 2021 г. извън традиционната телевизия и ги насочват към видеоигрите, услугите за стрийминг и медийните програми, управлявани от търговци на дребно като Walmart и Tesco.

Докато продължават да разглеждат своите бюджети за дигитални реклами и се опитват да се харесат на по-младите купувачи - които по време на пандемията се събраха около игровите конзоли на Nintendo Switch и пред екраните с Netflix, двете компании се обърнаха към популярни услуги като стрийминг платформите Hulu и HBO Max и игри като Fortnite и Animal Crossing.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове