MinZdrave: Смарт часовник срещу ваксина

Поощрителната SMS кампания за ваксиниране на министерството надали ще доведе до осезаем резултат

Министерство на здравеопазването
Министерство на здравеопазването
Министерство на здравеопазването    ©  Министерство на здравеопазването
Министерство на здравеопазването    ©  Министерство на здравеопазването
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

В следващите дни над половината българи, или всички частни абонати на телекомите, ще получат SMS от Министерството на здравеопазването (МЗ). С него те ще бъдат информирани, че ваксините срещу COVID-19 спасяват животи, както и за възможността да участват в лотарийна игра за спечелването на един от 102 смарт часовника, ако се ваксинират.

Кампания за поощряване на ваксинирането чрез стимули и награди не е нова стратегия. Много държави по света вече предлагаха ваучери за пазаруване, пари и храни в допълнение на цялостна си комуникационна кампания за имунизациите. Почти година след като първата ваксина срещу ковид бе одобрена, в България обаче такава кампания все още липсва, а лотарийната игра за смарт часовници се появява и на фона на вече царящото масово недоверие, дезинформация и конспиративни теории за опасностите от ваксините.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал