Калоян Антонов е новият творчески директор в рекламната агенция together&
Компанията се отделя от proof. и има за цел да привлече дългосрочни клиенти в портфолиото си


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Творческата рекламна агенция together& е сред новите лица на пазара, създадена по време на пандемията през 2020 г. Появила се като стратегическо звено на proof., към днешна дата together& оперира като самостоятелна компания за пълно комуникационна обслужване с екип от осем души. От 1 октомври творчески директор на агенцията стана Калоян Антонов, преди това част от екипа на proof.
За момента together& работи на проектна база, но иска да установи дългосрочни партньорства с клиенти. "Имаме клиенти, които изграждаме напълно от нулата, и такива, които доразвиваме. Нашата задача като комуникатори е да търсим решения и това дали ще е в телевизията или в дигитални канали е според нуждите на съответния клиент", казва пред "Капитал" един от собствениците, Пресиян Кирилов, работил през годините за агенции като Knoway, BBDO и guts&brainsDDB.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Кога са се създали, пък кога са се разделили...
Типичен пример за балонното напомпване на бранша на рекламните агенции. Творчески агенции, медиашопове и какво ли не... Никнат като гъби. И се делят с просто делене.
А накрая се радваме на шеметен криейтив като поредицата на "Амфора".
Докога, "Капитал", ще ни занимавате с малки юридически лица с големи претенции, скрити зад "нова творческа агенция" и "стартъп"?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход