Калоян Антонов е новият творчески директор в рекламната агенция together&

Компанията се отделя от proof. и има за цел да привлече дългосрочни клиенти в портфолиото си

Калоян Антонов, новият творчески директор на together& (вляво), и Пресиян Кирилов, съсобственик на агенцията
Калоян Антонов, новият творчески директор на together& (вляво), и Пресиян Кирилов, съсобственик на агенцията
Калоян Антонов, новият творчески директор на together& (вляво), и Пресиян Кирилов, съсобственик на агенцията    ©  Цветелина Белутова
Калоян Антонов, новият творчески директор на together& (вляво), и Пресиян Кирилов, съсобственик на агенцията    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Творческата рекламна агенция together& е сред новите лица на пазара, създадена по време на пандемията през 2020 г. Появила се като стратегическо звено на proof., към днешна дата together& оперира като самостоятелна компания за пълно комуникационна обслужване с екип от осем души. От 1 октомври творчески директор на агенцията стана Калоян Антонов, преди това част от екипа на proof.

За момента together& работи на проектна база, но иска да установи дългосрочни партньорства с клиенти. "Имаме клиенти, които изграждаме напълно от нулата, и такива, които доразвиваме. Нашата задача като комуникатори е да търсим решения и това дали ще е в телевизията или в дигитални канали е според нуждите на съответния клиент", казва пред "Капитал" един от собствениците, Пресиян Кирилов, работил през годините за агенции като Knoway, BBDO и guts&brainsDDB.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    mediaworld avatar :-|
    mediaworld
    • - 1
    • + 1

    Кога са се създали, пък кога са се разделили...
    Типичен пример за балонното напомпване на бранша на рекламните агенции. Творчески агенции, медиашопове и какво ли не... Никнат като гъби. И се делят с просто делене.
    А накрая се радваме на шеметен криейтив като поредицата на "Амфора".
    Докога, "Капитал", ще ни занимавате с малки юридически лица с големи претенции, скрити зад "нова творческа агенция" и "стартъп"?

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал