Александър Калчев: Големият бюджет не е гаранция за добра реклама
Главният творчески директор на агенцията DDB Paris пред "Капитал"
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Визитка
След като завършва Класическата гимназия, Александър Калчев заминава за Шотландия, където в продължение на две години учи философия. Тогава решава да напусне университета и да развие интереса си в областта на дизайна. През 2005 г. е приет в Miami Ad School Europe в Хамбург, където от самото начало работи по реални рекламни кампании в екип с различни международни специалисти от индустрията. След края на обучението си получава предложение за работа от Wieden+Kennedy в Амстердам, но избира да работи в DDB Paris. Калчев се изкачва постепенно по творческата стълбица и през 2015 г., само на 29 години, става главен творчески директор на агенцията. Той ръководи различни рекламни проекти за брандове като Hennessy, Volkswagen, Ubisoft, TAG Heuer, Amnesty International, Uber и др. Калчев е единственият чужденец, отличен два пъти за "Творчески директор на годината" във френското издание на наградите ADC. Заедно с екипа му имат спечелени редица награди от международни рекламни фестивали, сред които над 40 лъва от Cannes Lions.Александър Калчев се връща често в България. При последното му прибиране през септември той беше сред лекторите на рекламния фестивал ФАРА. В рамките на един час Калчев разказа за някои от кампаниите, по които е работил като главен творчески директор в агенцията DDB Paris. Усещането, което остави в публиката, съставена основно от български рекламисти и комуникационни специалисти, беше смесено.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.