Кои са най-големите комуникационни агенции на българския пазар
Третото издание на "КМаркетинг" представя миналото, настоящето и бъдещето на комуникационния бизнес в страната
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
В края на 2019 г. комуникационният пазар достигна рекордни за последното десетилетие нива и всички агенции очакваха със затаен дъх "светлото бъдеще" на маркетинга. Оптимизмът обаче продължи едва три месеца. Тогава секторът тръгна стремглаво надолу. За някои агенции пандемията донесе страх, който замрази бизнесите и постави под въпрос оцеляването им. На други даде доза смелост и ги стимулира да трансформират компаниите си. Трети пък се радваха на промените, които донесоха повече бизнес на клиентите им, а съответно и на тях самите.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.