Пазарът на онлайн реклама

Инвестициите продължават да нарастват

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Дигиталната реклама остана незасегната от намалените маркетинг бюджети през 2020 г. Нещо повече - редица рекламодатели засилиха вложенията си в онлайн канали и за пореден път пазарът отчита ръст, противно на прогнозите от миналата година. През 2020 г. нетните инвестиции в България достигат рекордните 142.7 млн. лв., което представлява ръст с 15.7% спрямо 2019 г., показва проучването AdEx 2020 на браншовата организация "IAB България".

Големите печеливши от увеличението традиционно са Google и Facebook, които привличат по-голямата част от вложенията на компаниите. Негативните последствия от пандемията се отразяват повече на локалните участници на пазара, при които инвестициите за миналата година намаляват с 3.4%.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар