Екатерина Тупарева, Ogilvy Group Bulgaria: Компаниите за онлайн залагания помогнаха за ръста на пазара

Изпълнителният директор на групата пред "Капитал"

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

На какво се дължи промяната в приходите ви?

Част от клиентите в началото на 2020 г. намалиха бюджетите си заради неясното бъдеще. По-голямо влияние обаче имаше загубата на Kaufland като медиен клиент.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар