Гергана Иванова, The Smarts: Ще е нужна огромна креативност, за да спечелим емоционалните потребители
Съосновател на комуникационната група пред "Капитал"
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
На какво се дължи промяната в приходите ви?
Възходящият тренд, по който бяхме тръгнали, беше забавен, но не и прекратен. Добавихме към портфолиото си допълнителен бизнес от съществуващи клиенти, разраснахме дигиталните си услуги и реализирахме много непредвидени кампании. В PR услугите изпитахме бърз срив, но и бързо възстановяване на приходната част, ръст отбелязахме и по отношение на аудио-визуалните продукции. Чувствителният спад беше по отношение на медийните бюджети заради цялостно отпадане на кампании на клиентите ни.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.