Гергана Иванова, The Smarts: Ще е нужна огромна креативност, за да спечелим емоционалните потребители

Съосновател на комуникационната група пред "Капитал"

   ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

На какво се дължи промяната в приходите ви?

Възходящият тренд, по който бяхме тръгнали, беше забавен, но не и прекратен. Добавихме към портфолиото си допълнителен бизнес от съществуващи клиенти, разраснахме дигиталните си услуги и реализирахме много непредвидени кампании. В PR услугите изпитахме бърз срив, но и бързо възстановяване на приходната част, ръст отбелязахме и по отношение на аудио-визуалните продукции. Чувствителният спад беше по отношение на медийните бюджети заради цялостно отпадане на кампании на клиентите ни.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар