Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
През последната година и половина радиото в България претърпя възраждане, поне на хартия. В началото на пандемията, по време на първия локдаун, потреблението достигна рекордни нива и рекламодателите видяха отново потенциал в аудиоформата.
От януари до октомври 2021 г. инвестициите в топ 25 радиостанции в страната се увеличават с близо 10% спрямо година по-рано. На първо място по привлечени рекламни бюджети отново застава "Дарик радио" с общо 2.7 млн. лв. за периода по данни на Nielsen Admosphere Bulgaria. Резултатът е с близо един милион повече от вторите в класацията - "Радио 1". Мониторингът обаче отчита сумите по официалните тарифи на медиите, без отстъпки, които в някои случаи могат да достигнат и 80%. Затова постъпленията в действителност са по-ниски.

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Пеевски успя да се освобди от медийния си бизнес, който разбира се, се оказа губещ (както всичко под негово ръководство), но изглежда че и сърбите от United Group не знаят какво да правят с радиостанции като Витоша, The Voice, Magic и Веселина. Вече повече от година откакто тези радиостанции са част от Nova Broadcasting Group, но те имат вид че все още вървят на автопилот, без някаква видима интеграция с компанията-майка. Което означава, че най-вероятно и новите собственици търсят начин да се освободят от тях.
Хахаха, радио Веселина е нумеро уно по рейтинг... що ли не се учудвам
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.