Минало, настояще, бъдеще
Третото издание на приложението "КМаркетинг Factbook" проследява промените на комуникационния пазар в България през последните три години
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
В началото на ХХ век Алберт Айнщайн стига до извода, че времето е субективно понятие и зависи от различни физични фактори. Погледнато от друга гледна точка, усещането за време зависи и от личните преживявания. Затова неслучайно, когато имаме приятни емоции, казваме, че "времето минава като един миг", а в трудни моменти то "продължава цяла вечност".
Последната година и половина протече с различна скорост за комуникационните компании на пазара. За някои пандемията се оказа двигател на бизнеса и ускори растежа им. Сътресенията пък поставиха други на ръба на оцеляването и ги принудиха да преосмислят моделите си на работа. При всички положения обаче годината не може да се разглежда изолирано. Подобно на ефекта на доминото, настоящото състояние на бизнеса е резултат от минали решения и несъмнено ще има отражение в бъдещето.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.