Минало, настояще, бъдеще

Третото издание на приложението "КМаркетинг Factbook" проследява промените на комуникационния пазар в България през последните три години

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

В началото на ХХ век Алберт Айнщайн стига до извода, че времето е субективно понятие и зависи от различни физични фактори. Погледнато от друга гледна точка, усещането за време зависи и от личните преживявания. Затова неслучайно, когато имаме приятни емоции, казваме, че "времето минава като един миг", а в трудни моменти то "продължава цяла вечност".

Последната година и половина протече с различна скорост за комуникационните компании на пазара. За някои пандемията се оказа двигател на бизнеса и ускори растежа им. Сътресенията пък поставиха други на ръба на оцеляването и ги принудиха да преосмислят моделите си на работа. При всички положения обаче годината не може да се разглежда изолирано. Подобно на ефекта на доминото, настоящото състояние на бизнеса е резултат от минали решения и несъмнено ще има отражение в бъдещето.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар