Рекламният пазар по канали

Телевизията и тази година ще остане най-предпочитаният рекламен канал - 54% от общите инвестиции за 2021 г. (270 млн. лв.), но дигиталните медии бележат най-голям ръст - 13% (161 млн. лв.)

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Тенденцията за годишен ръст на рекламните инвестиции в България беше прекратена през 2020 г. Нетните вложения възлизат на 455.1 млн. лв., или с 1.4% по-малко в сравнение с 2019 г. Това показва годишният доклад на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Традиционно повече от половината средства се инвестират в телевизионна реклама, която успява да привлече 247 млн. лв. през 2020 г., или с 5% по-малко спрямо 2019 г. Дигиталните медии са единственият канал, който запазва двуцифрен ръст от 17% през изминалата година.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар