Новият брой: Накъде след вота
Close

Каква ще бъде 2022 г. за комуникационния бизнес

Очакванията на мениджърите са пазарът да надмине нивата отпреди пандемията

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Божидар Николов, съосновател на Alpha Best



Политическата нестабилност и ниският процент на ваксинация са тези, които ще създават най-много трудности за бизнеса, но е важно брандовете да разберат, че устойчивото дигитално развитие дава възможността да преминем през тези трудности възможно най-успешно.

Пламена Добрев, директор "Обслужване на клиенти" в B+RED



Положителна тенденция е, че ще работим "само" с остатъчните трусове на пандемията, но ще трябва да го правим в контекста на назряващата финансова криза, която може да ни върне към качество на работа като отпреди 2007 година.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар