Каква ще бъде 2022 г. за комуникационния бизнес

Очакванията на мениджърите са пазарът да надмине нивата отпреди пандемията

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Божидар Николов, съосновател на Alpha Best



Политическата нестабилност и ниският процент на ваксинация са тези, които ще създават най-много трудности за бизнеса, но е важно брандовете да разберат, че устойчивото дигитално развитие дава възможността да преминем през тези трудности възможно най-успешно.

Пламена Добрев, директор "Обслужване на клиенти" в B+RED



Положителна тенденция е, че ще работим "само" с остатъчните трусове на пандемията, но ще трябва да го правим в контекста на назряващата финансова криза, която може да ни върне към качество на работа като отпреди 2007 година.

Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар