🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Най-големите агенции, които не са част от група

Дигиталната реклама като двигател на оборотите през 2020 г.

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Пандемията се оказа благоприятна за онлайн бизнесите, много от които увеличиха постъпленията си, а с тях и инвестициите си за реклама. В резултат на това през 2020 г. дигиталните агенции се радват на ръст в приходите си, който продължава и тази година. Не съвсем така седят нещата с рекламните агенции с основен фокус творческо обслужване. Техният бизнес беше силно засегнат от пандемията в допълнение на тенденцията на намаляващите цени на творческия продукт генерално на пазара.

Движени основно от дигиталните агенции, приходите на компаниите, които не са част от комуникационна група, нарастват през 2020 г. с близо 40% и достигат почти 140 млн. лв.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар