Най-големите агенции, които не са част от група

Дигиталната реклама като двигател на оборотите през 2020 г.

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Пандемията се оказа благоприятна за онлайн бизнесите, много от които увеличиха постъпленията си, а с тях и инвестициите си за реклама. В резултат на това през 2020 г. дигиталните агенции се радват на ръст в приходите си, който продължава и тази година. Не съвсем така седят нещата с рекламните агенции с основен фокус творческо обслужване. Техният бизнес беше силно засегнат от пандемията в допълнение на тенденцията на намаляващите цени на творческия продукт генерално на пазара.

Движени основно от дигиталните агенции, приходите на компаниите, които не са част от комуникационна група, нарастват през 2020 г. с близо 40% и достигат почти 140 млн. лв.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар