Да влезе кралят на съдържанието

Какви са нагласите на компаниите към маркетинга през съдържание представя първото в България проучване по темата на STORiO

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Още през 1997 г. Бил Гейтс публикува есе на тема "Съдържанието е кралят", в което прогнозира, че съдържанието ще бъде ключовият компонент за правене на пари в интернет, както едно време е била телевизията. 25 години по-късно за маркетинга през съдържание се говори все по-често. Непрекъснато се увеличава броят на фирмите, които го използват като част от маркетинговата си стратегия. Има огромна разлика между маркетинг през съдържание (content marketing) и маркетингово съдържание (marketing content). И макар да звучат близки, смислово те са от двете страни на маркетинга. В първия случай говорим за стратегия, която се основава на "разрешението" - случаите, в които потребителите идват сами за фирмена информация, привлечени от историите, които компанията разказва. Във втория случай попадат всички традиционно използвани формати, при които се отива там, където са потребителите, и те биват прекъсвани с рекламни послания.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар