🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Къде изчезнаха рекламистите?

Изтичането на кадри е казус в рекламната индустрия от доста време, който пандемията ускори и накара много агенции да опитат да задържат служителите си

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Последната година и половина беше своеобразен ден за размисъл и равносметка. Промени се случиха в корпоративния свят, в начина на общуване между хората и в техните желания и приоритети. През 2020 г. много хора загубиха работата си, други осъзнаха, че искат повече време с близките си, а трети избраха да рискуват и поеха в нова професионална посока. Пандемията се превърна в период на миграция и за много хора от рекламната индустрия.

"Докато преди борбата за добрите кадри се водеше основно между самите агенции, сега тези експерти буквално "изтичат" от рекламния пазар и е почти невъзможно да се компенсират като ресурс в бранша", казва Пламена Добрев, директор "Обслужване на клиенти" в агенцията B+RED. Така и бездруго динамичната година стана още по-предизвикателна за комуникационния бизнес, който се втурна да привлича обратно както клиенти, така и служители.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар