Къде изчезнаха рекламистите?

Изтичането на кадри е казус в рекламната индустрия от доста време, който пандемията ускори и накара много агенции да опитат да задържат служителите си

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Последната година и половина беше своеобразен ден за размисъл и равносметка. Промени се случиха в корпоративния свят, в начина на общуване между хората и в техните желания и приоритети. През 2020 г. много хора загубиха работата си, други осъзнаха, че искат повече време с близките си, а трети избраха да рискуват и поеха в нова професионална посока. Пандемията се превърна в период на миграция и за много хора от рекламната индустрия.

"Докато преди борбата за добрите кадри се водеше основно между самите агенции, сега тези експерти буквално "изтичат" от рекламния пазар и е почти невъзможно да се компенсират като ресурс в бранша", казва Пламена Добрев, директор "Обслужване на клиенти" в агенцията B+RED. Така и бездруго динамичната година стана още по-предизвикателна за комуникационния бизнес, който се втурна да привлича обратно както клиенти, така и служители.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар