Къде изчезнаха рекламистите?
Изтичането на кадри е казус в рекламната индустрия от доста време, който пандемията ускори и накара много агенции да опитат да задържат служителите си
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Последната година и половина беше своеобразен ден за размисъл и равносметка. Промени се случиха в корпоративния свят, в начина на общуване между хората и в техните желания и приоритети. През 2020 г. много хора загубиха работата си, други осъзнаха, че искат повече време с близките си, а трети избраха да рискуват и поеха в нова професионална посока. Пандемията се превърна в период на миграция и за много хора от рекламната индустрия.
"Докато преди борбата за добрите кадри се водеше основно между самите агенции, сега тези експерти буквално "изтичат" от рекламния пазар и е почти невъзможно да се компенсират като ресурс в бранша", казва Пламена Добрев, директор "Обслужване на клиенти" в агенцията B+RED. Така и бездруго динамичната година стана още по-предизвикателна за комуникационния бизнес, който се втурна да привлича обратно както клиенти, така и служители.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.