Рекламната агенция Nitram става част от DDB Group

Основателят Мартин Димитров остава с 30% от бизнеса, а цената на сделката зависи от успехите на компанията в следващите три години

Като изпълнителен директор в Nitram влиза Добринка Стойкова-Парасхаки, а творчески директор остава Мартин Димитров.
Като изпълнителен директор в Nitram влиза Добринка Стойкова-Парасхаки, а творчески директор остава Мартин Димитров.
Като изпълнителен директор в Nitram влиза Добринка Стойкова-Парасхаки, а творчески директор остава Мартин Димитров.    ©  DDB Group
Като изпълнителен директор в Nitram влиза Добринка Стойкова-Парасхаки, а творчески директор остава Мартин Димитров.    ©  DDB Group
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Малко повече от шест години след основаването на рекламната агенция Nitram тя поема по нов път, вече като част от комуникационната група на DDB. Ползи от обединяването на бизнесите има и за двете страни. Nitram ще има достъп до повече ресурс и ще може да предлага всички услуги от спектъра на комуникациите. Купувачът от своя страна разраства творческата си експертиза с добре познат екип от специалисти на пазара и може да обслужва портфолио от разностранни клиенти. Цената на сделката не е фиксирана и може да варира. Тя ще зависи от представянето на Nitram през следващите три години, като по този начин рискът се споделя между купувачите и продавача.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар