Мария Грашнова, dentsu: Успешният бранд трябва да застава зад ясни ценности и да ги защитава всеки ден

Изпълнителният директор на групата за Югоизточна Европа пред "Капитал"

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

На какво се дължи промяната в приходите ви?

Културата, която сме изградили, ни помогна да работим организирано, независимо че бяхме физически разделени. Инвестициите в хора, технологична инфраструктура, обучения и данни доказаха смисъла си. Затвърдихме доверието между клиент и агенция и това тепърва ще оказва ефект върху цялата ни индустрия.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар