Philip Morris Bulgaria избра агенция Digital ID

Двете компании ще работят по редица нови проекти

През октомври 2021 г. Philip Morris Bulgaria избра агенция Digital ID за един от своите партньори в редица нови проекти. Успешната колаборация между двете компании, започнала още през 2018 г., продължава и до днес, като се разширява в областта на B2B комуникациите.

Севдалина Василеску, която е ръководител търговско планиране на "Филип Морис България" ЕООД, коментира: "Съвместната ни работа с Digital ID позволява нашите услуги и послания да достигат до търговските ни партньори, отговаряйки на нуждите и интересите им. Благодарение на криейтив концепциите, върху които работим с агенцията, успяваме да намерим подходящия тон, както и подходящите визии и видеоматериали, с които да достигнем до магазините от B2B мрежата си по правилния начин, като така заедно успяваме да постигаме целите си."

Изпълнителният директор на Digital ID Чавдар Платиканов коментира: "За нашия екип е голям успех да разширяваме дейностите си с компании от мащаба на "Филип Морис България", това е признание за отбора, който спечели конкурса и е хоризонт за много нови успешни проекти на агенцията. B2B комуникацията е предизвикателство, но разполагаме с всички необходими ресурси и инструменти да постигнем заложените пред нас цели."

Digital ID е сред водещите агенции на българския пазар, която предлага криейтив и дигитален маркетинг и има изключителен опит зад гърба си - проекти в 12 различни индустрии. В областта на e-commerce агенцията е сред най-успешните на пазара, създавайки редица собствени проекти, като например първата онлайн аптека в България - Farma.bg, която по-късно е придобита от "Софарма Трейдинг" (понастоящем аптека Sopharmacy.bg) и един от най-големите магазини за авточасти Chastite.bg. На база натрупания си опит дигиталната агенция капитализира знанията си, предлагайки услуги на компании, които тепърва навлизат в онлайн пространството и искат да развиват работещи магазини.

Digital ID е и еднa от най-големите медийни агенции за дигитална реклама, която планира за компании като "Кока-Кола", Billa, Пощенска банка, "Порше Груп България", DHL и други.

Още от Капитал