Данни отложено гледане

През есенния телевизионен сезон делът на отложеното гледане значително нараства

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Все по-трудно става задържането на вниманието на зрителите по време на рекламния блок. Най-често, когато започнат рекламите, те се прехвърлят на мобилните си устройства. Всяка година се увеличава и времето, в което зрителите се възползват от възможността за отложено гледане. През 2021 г. делът на отложеното гледане от общото гледане на телевизия в България значително нараства. През първата половина на годината средно делът е 4.5% в сравнение с около 4% през 2020 г. Най-голям ръст на отложеното гледане се забелязва през септември и октомври. Това съвпада с началото на телевизионния сезон, когато каналите представят есенната си програмна схема, с която целят да привлекат рекламни инвестиции. Именно възможностите за гледане на предавания в удобно за зрителя време, прескачайки рекламните блокове, провокира телевизиите да предлагат алтернативни формати за позициониране на брандовете в предаванията, така че да не могат да бъдат пропуснати от зрителите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар