Данни отложено гледане
През есенния телевизионен сезон делът на отложеното гледане значително нараства
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Все по-трудно става задържането на вниманието на зрителите по време на рекламния блок. Най-често, когато започнат рекламите, те се прехвърлят на мобилните си устройства. Всяка година се увеличава и времето, в което зрителите се възползват от възможността за отложено гледане. През 2021 г. делът на отложеното гледане от общото гледане на телевизия в България значително нараства. През първата половина на годината средно делът е 4.5% в сравнение с около 4% през 2020 г. Най-голям ръст на отложеното гледане се забелязва през септември и октомври. Това съвпада с началото на телевизионния сезон, когато каналите представят есенната си програмна схема, с която целят да привлекат рекламни инвестиции. Именно възможностите за гледане на предавания в удобно за зрителя време, прескачайки рекламните блокове, провокира телевизиите да предлагат алтернативни формати за позициониране на брандовете в предаванията, така че да не могат да бъдат пропуснати от зрителите.

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.