Най-големите комуникационни групи в България

Пандемичен спад в бизнесите на мастодонтите на пазара

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Комуникационните групи често посочват като своя положителна характеристика факта, че клиентите могат да намерят всички услуги на едно място. Това обичайно носи със себе си също преференциални пакетни цени, улеснена комуникация, по-големи екипи и възможност за поемане на по-голям обем от работа. В момент на криза и намаляване на маркетинг бюджети обаче се проявяват и негативи на този модел. Съкращенията се отразяват на всички звена на групата и загубите са по-големи.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар