Най-големите комуникационни групи в България
Пандемичен спад в бизнесите на мастодонтите на пазара
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Комуникационните групи често посочват като своя положителна характеристика факта, че клиентите могат да намерят всички услуги на едно място. Това обичайно носи със себе си също преференциални пакетни цени, улеснена комуникация, по-големи екипи и възможност за поемане на по-голям обем от работа. В момент на криза и намаляване на маркетинг бюджети обаче се проявяват и негативи на този модел. Съкращенията се отразяват на всички звена на групата и загубите са по-големи.

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.