Има ли бъдеще след края на бисквитките
Google отново отложи премахването на събирането на данни за потребителите в браузъра на Chrome


Боян Колев

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Преди две години интернет гигантът Google обяви, че ще замени начина, по който проследява действията на потребителите в интернет с цел показване на реклами. Компанията заяви, че ще премахне т.нар. бисквитки от трети страни (3rd party cookies) в браузъра си Chrome. На тяхно място представи инициативата Privacy Sandbox, която включва множество инструменти, целящи да направят потреблението на интернет по-безопасно и по-поверително.
Предложението, наречено Federated Learning of Cohorts - FLoC, представя нов начин, по който агенциите да таргетират потребителите, без да нарушават тяхната поверителност.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.