Има ли бъдеще след края на бисквитките

Google отново отложи премахването на събирането на данни за потребителите в браузъра на Chrome

Shutterstock    ©  Shutterstock
Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Преди две години интернет гигантът Google обяви, че ще замени начина, по който проследява действията на потребителите в интернет с цел показване на реклами. Компанията заяви, че ще премахне т.нар. бисквитки от трети страни (3rd party cookies) в браузъра си Chrome. На тяхно място представи инициативата Privacy Sandbox, която включва множество инструменти, целящи да направят потреблението на интернет по-безопасно и по-поверително.

Предложението, наречено Federated Learning of Cohorts - FLoC, представя нов начин, по който агенциите да таргетират потребителите, без да нарушават тяхната поверителност.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар