Има ли бъдеще след края на бисквитките

Google отново отложи премахването на събирането на данни за потребителите в браузъра на Chrome

Shutterstock    ©  Shutterstock
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Преди две години интернет гигантът Google обяви, че ще замени начина, по който проследява действията на потребителите в интернет с цел показване на реклами. Компанията заяви, че ще премахне т.нар. бисквитки от трети страни (3rd party cookies) в браузъра си Chrome. На тяхно място представи инициативата Privacy Sandbox, която включва множество инструменти, целящи да направят потреблението на интернет по-безопасно и по-поверително.

Предложението, наречено Federated Learning of Cohorts - FLoC, представя нов начин, по който агенциите да таргетират потребителите, без да нарушават тяхната поверителност.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар