На всяка реклама инфлуенсър
Кои са най-популярните лидери на мнение в страната и какви инвестиции привличат
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Желанието на рекламодателите да достигат до най-подходящата аудитория и да представят бранда си по най-близкия до хората начин възниква далеч преди терминът инфлуенсъри да навлезе в съвременната лексика. Въпреки че думата "инфлуенсър" е официално добавена в английския речник през 2019 г., историята й в рекламата възниква преди повече от три века.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
В докладите на IAB Bulgaria, които могат да се намерят на сайта им, няма данни за инфлуенсърите. Бихте ли споделили източника?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.