На всяка реклама инфлуенсър

Кои са най-популярните лидери на мнение в страната и какви инвестиции привличат

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Желанието на рекламодателите да достигат до най-подходящата аудитория и да представят бранда си по най-близкия до хората начин възниква далеч преди терминът инфлуенсъри да навлезе в съвременната лексика. Въпреки че думата "инфлуенсър" е официално добавена в английския речник през 2019 г., историята й в рекламата възниква преди повече от три века.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    wsf27611486 avatar :-?
    Иван Люцканов

    В докладите на IAB Bulgaria, които могат да се намерят на сайта им, няма данни за инфлуенсърите. Бихте ли споделили източника?

    Нередност?
Нов коментар