Интернет е най-предпочитаният канал за информация от българите

Българите продължават да се информират за актуални събития от телевизията, но ако имат право на една медиа, биха избрали интернет, сочи проучване на Nielsen

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Въпреки противоречивите действия на създателя на Facebook Марк Зукърбърг през тази година, компанията остава най-предпочитаната социална платформа за най-голям процент от българите. Това не пречи на рекламодателите да продължават да наливат пари в телевизионна реклама, докато активните потребители и частта от обществото с най-висока покупателна способност сърфира между социалните мрежи.

Телевизията остава основен източник на информация за актуалните събития, макар интернет да е предпочитаният формат. Такива са основните изводи от данните от онлайн проучване на "Nielsen Admosphere България" по въпроси на "Капитал", проведено между 29 октомври и 9 ноември тази година, при извадка от 518 респонденти от Български национален панел и представително изследване на населението (15+ години), което е онлайн.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар