Най-големите рекламодатели в телевизия

Хазартните компании са двигатели на ръста в рекламните инвестиции за 2021 г.

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

През 2020 г. в резултат на извънредното положение потреблението на телевизия значително се увеличи. За рекламодателите, които не реагираха първосигнално да намалят маркетинг бюджетите си, това означаваше по-голяма аудитория за същите инвестиции. Някои сектори, особено тези, които бяха облагодетелствани от пандемията, дори значително увеличиха вложенията си, като това продължи и през 2021 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар