Най-големите рекламодатели в телевизия
Хазартните компании са двигатели на ръста в рекламните инвестиции за 2021 г.
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
През 2020 г. в резултат на извънредното положение потреблението на телевизия значително се увеличи. За рекламодателите, които не реагираха първосигнално да намалят маркетинг бюджетите си, това означаваше по-голяма аудитория за същите инвестиции. Някои сектори, особено тези, които бяха облагодетелствани от пандемията, дори значително увеличиха вложенията си, като това продължи и през 2021 г.

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.