Най-големите BTL агенции

Бавно възстановяване на най-засегнатия от пандемията комуникационен сектор

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

През изминалата година и половина бизнесът на BTL агенциите беше сред най-силно засегнатите на пазара. Събитийният сектор претърпя пълна трансформация. Някои активности напълно изчезнаха, други се прехвърлиха изцяло в онлайн среда или в най-добрия случай заложиха на хибридния модел. Рекламните активации в точките на продажби през 2020 г. бяха спрени, а сега бавно и плахо се подновяват.

Затова тази година българските BTL агенции са в отделна класация, а не са част от голямото подреждане на комуникационни компании. Бизнесът на най-големите на пазара през 2020 г. намалява с над 40% и оборотите им се сриват до общо 9.2 млн. лв. Въпреки трудностите не всички агенции отчитат спад на приходите спрямо 2019 г., но ако има такъв, той е с двуцифрен процент.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар