Най-големите BTL агенции
Бавно възстановяване на най-засегнатия от пандемията комуникационен сектор
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
През изминалата година и половина бизнесът на BTL агенциите беше сред най-силно засегнатите на пазара. Събитийният сектор претърпя пълна трансформация. Някои активности напълно изчезнаха, други се прехвърлиха изцяло в онлайн среда или в най-добрия случай заложиха на хибридния модел. Рекламните активации в точките на продажби през 2020 г. бяха спрени, а сега бавно и плахо се подновяват.
Затова тази година българските BTL агенции са в отделна класация, а не са част от голямото подреждане на комуникационни компании. Бизнесът на най-големите на пазара през 2020 г. намалява с над 40% и оборотите им се сриват до общо 9.2 млн. лв. Въпреки трудностите не всички агенции отчитат спад на приходите спрямо 2019 г., но ако има такъв, той е с двуцифрен процент.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.