Разпределение на телевизионния пазар в България

Диспропорция между привлечени инвестиции и дял от аудиторията при най-големите медийни групи

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

На телевизионния пазар няма изненади. Продължават да доминират двете най-големи медийни групи - "bТВ медиа груп" и "Нова броудкастинг груп" (НБГ), които смениха собствениците си по почти едно и също време преди близо година. Оттогава по думите на някои големи медийни агенции в страната няма значителни промени по отношение на цените и продажбата на рекламно време.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    scuby avatar :-(
    scuby
    • - 4

    Btv-то беше основен участник в манипулирането на обществото, компроментирането на предишното управление и докарването на проектите на политинженерите у нас. В момента идват добри дни за Бтв-то така, че тази телевизия само ще расте и забогатява!

    Нередност?
Нов коментар