Разпределение на телевизионния пазар в България
Диспропорция между привлечени инвестиции и дял от аудиторията при най-големите медийни групи
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
На телевизионния пазар няма изненади. Продължават да доминират двете най-големи медийни групи - "bТВ медиа груп" и "Нова броудкастинг груп" (НБГ), които смениха собствениците си по почти едно и също време преди близо година. Оттогава по думите на някои големи медийни агенции в страната няма значителни промени по отношение на цените и продажбата на рекламно време.

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Btv-то беше основен участник в манипулирането на обществото, компроментирането на предишното управление и докарването на проектите на политинженерите у нас. В момента идват добри дни за Бтв-то така, че тази телевизия само ще расте и забогатява!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.