Триумфът на виртуалните събития

През 2022 г. "Икономедиа" се фокусира върху хибридния формат конференции и ще предлага различни ценови категории билети

Капитал
Капитал
Капитал    ©  Надежда Чипева
Капитал    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Темата накратко
  • Хибридните събития на "Икономедиа" привлякоха над 10 хил. посетители през 2021 г.
  • Нови ценови политики за билетите ще направят конференциите още по-достъпни за широка аудитория.
  • През 2022 г. фокусът ще бъде към подобряване на преживяването за гостите на място и онлайн.

"Никога не позволявайте добрата криза да отиде на вятъра", казва Уинстън Чърчил. Именно това се случи с индустрията на конференциите и събитията през последните две години. В началото на пандемията бъдещето им беше под въпрос. Малко след това обаче организаторите се възползваха от възможностите на дигитализацията и технологичните платформи и изведнъж пазарът се пренасити с множество онлайн събития. Това извади още повече на преден план необходимостта от качествено съдържание, което носи висока добавена стойност и провокира обмен на идеи, опит и добри практики.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар