Триумфът на виртуалните събития
През 2022 г. "Икономедиа" се фокусира върху хибридния формат конференции и ще предлага различни ценови категории билети


Капитал Събития

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
- Хибридните събития на "Икономедиа" привлякоха над 10 хил. посетители през 2021 г.
- Нови ценови политики за билетите ще направят конференциите още по-достъпни за широка аудитория.
- През 2022 г. фокусът ще бъде към подобряване на преживяването за гостите на място и онлайн.
"Никога не позволявайте добрата криза да отиде на вятъра", казва Уинстън Чърчил. Именно това се случи с индустрията на конференциите и събитията през последните две години. В началото на пандемията бъдещето им беше под въпрос. Малко след това обаче организаторите се възползваха от възможностите на дигитализацията и технологичните платформи и изведнъж пазарът се пренасити с множество онлайн събития. Това извади още повече на преден план необходимостта от качествено съдържание, което носи висока добавена стойност и провокира обмен на идеи, опит и добри практики.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.