Триумфът на виртуалните събития

През 2022 г. "Икономедиа" се фокусира върху хибридния формат конференции и ще предлага различни ценови категории билети

Капитал
Капитал
Капитал    ©  Надежда Чипева
Капитал    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Темата накратко
  • Хибридните събития на "Икономедиа" привлякоха над 10 хил. посетители през 2021 г.
  • Нови ценови политики за билетите ще направят конференциите още по-достъпни за широка аудитория.
  • През 2022 г. фокусът ще бъде към подобряване на преживяването за гостите на място и онлайн.

"Никога не позволявайте добрата криза да отиде на вятъра", казва Уинстън Чърчил. Именно това се случи с индустрията на конференциите и събитията през последните две години. В началото на пандемията бъдещето им беше под въпрос. Малко след това обаче организаторите се възползваха от възможностите на дигитализацията и технологичните платформи и изведнъж пазарът се пренасити с множество онлайн събития. Това извади още повече на преден план необходимостта от качествено съдържание, което носи висока добавена стойност и провокира обмен на идеи, опит и добри практики.

И тази година най-големият организатор на бизнес конференции - "Икономедиа" (издател на "Капитал" и "Дневник"), си поставя за цел да очертае тенденциите на пазара и да предостави на гостите смислена информация, на базата на която да планират бизнес решенията си. Средствата за постигането им обаче се разрастват.

През изминалите две години събитийният екип на "Икономедиа" натрупа значителен опит в провеждането на хибридни конференции. Общата аудитория надмина 10 хил. души, повечето от които хора на високи и средни мениджърски позиции. През 2021 г. всички конференции от календара на "Икономедиа" се проведоха през платформата VIRTU, която осигури по-добри възможности за пресъздаване на събитие в онлайн среда и общуване с аудиторията.

Нетуъркингът и споделянето на различни гледни точки между гостите станаха още по-ценни и се затвърди тенденцията, че хибридните събития са тук, за да останат. "Не се отказахме да търсим възможности за физическото събиране на хора, въпреки новите вълни на ковид-19 и неяснотата за налагане на локдауни. В тази посока се водехме от принципа за сигурността на лекторите и гостите и спазихме стриктно всички мерки на Министерство на здравеопазването", коментира Силвия Радославова, мениджър проекти в отдел "Събития" на "Икономедиа".

Още повече през 2022 г.

Провеждането на виртуални и хибридни събития доведе до отваряне на индустрията в глобален план. Дигитализацията премахна географските граници или ограниченията на местата в залите, които фактори възпрепятстваха възможността едно събитие да бъде посетено от всеки с интерес по темата.

Качественото съдържание и срещите между различни представители на бизнеса и обществото остават сред най-ценните преимущества на събитията на "Икономедиа".

*Във видеото се съдържат кадри от 2020 г., когато събитията на "Икономедиа" се реализират на платформата на компанията за визуални ефекти MP-Studio.

В унисон с това и световните промени, компанията влиза в 2022 г. с нова ценова политика. Билетите варират според достъпа до съдържание от панелите - еднократно или on demand, и присъствието на гостите - на живо или онлайн. Всички годишни абонати на "Капитал" пък получават 100% отстъпка на премиум дигиталните билети.

Според Силвия Радославова нововъведението ще разшири обхвата на конференциите и ще привлече също собствениците на малки и микробизнеси, зрители извън няколкото големи български града, представители на академичната общност и студенти. Важните за обществото събития като "Годишната среща на бизнеса с правителството" и дискусиите от серията "Градове" ще продължат да се излъчват безплатно и да бъдат достъпни през всички канали - сайта на "Капитал", Facebook страницата и YouTube. Част от специализираните събития също ще останат безплатни за аудиторията при задължителна предварителна регистрация.

Силвия Радославова, мениджър проекти в отдел "Събития" на "Икономедиа"

Съживява ли се събитийната индустрия?

Събитийната индустрия не е изпадала в хибернация и не бих казала, че има нужда от съживяване. Дори в най-сериозните вълни на разпространение на ковид-19 през изминалите две години повечето големи световни събития продължиха да се случват в дигитална среда.

Какво търсят хората сега?

Хората натрупаха умора от стоенето зад екран и нищо не може да замести пълноценността и ползите от живия контакт. Има глад за присъствени събития и публиката жадува за преживяване. Във виртуалната среда преживяването е различно, не бих казала, че е по-малко интересно или качествено. То също има своите плюсове. В бъдеще просто всеки ще избира предпочитан начин да се свърже със събитието, а предизвикателството за организаторите ще бъде създаването на качествено преживяване и в двете полета.

Какво научихте от изминалите две пандемични години?

Последните две години показаха, че трябва да си много бърз и гъвкав в решенията си. Динамиката е толкова сериозна, че ако стоиш, чакаш и не възприемаш новите идеи, а някой друг вече го е направил, той просто ще привлече твоята аудитория. Научихме, че и партньорите ти трябва да са готови за скок и е най-добре да вървите заедно в промените.

Успя ли "Икономедиа" да посрещне предизвикателствата на виртуалния живот през 2021 г.?

Смея да твърдя, че винаги сме имали смелост за новите неща и това се дължи до голяма степен и на готовността на нашата публика да приема иновациите и прогресивните идеи. Още през 2020 г., ние преминахме бързо към провеждане на виртуални и хибридни събития и предложихме възможно най-доброто към момента качество.

Какви подобрения да очакваме през 2022 г.?

Големите ни цели за годината са свързани с подобряването на преживяването. С нетърпение очакваме затихването на пандемията - мислим за по-интересни локации, нарастване на броя на уъркшоповете в програмите, съвсем различна динамика на говоренето от сцените. Голямата ни задача във виртуален план е свързана с изграждането на по-качествени връзки на общуване между гостите, гостите и лекторите и гостите и компаниите, които ни подкрепят.

Събитията на "Икономедиа" през 2022 г.

Digitalk&A1 Awards Церемония

Digitalk&A1 Awards е конкурс за внедряване на нови технологии, като всички участници в него имат възможност да разкажат за иновативните технологични решения, които са внедрили в сферата на своята дейност и как подпомагат бизнеса им. Историите им ще бъдат публикувани на сайта digitalk.bg.

Дата: 10 март 2022 г.

Събитие със стрийминг в каналите на "Капитал"

Форум "Среща на бизнеса с правителството"

Срещата на новите първи с бизнеса ще скъси разстоянието между двата основни фактора за икономическото благоденствие. Събитието ще даде възможност за обсъждане на актуалните и сред обществото теми за енергийната криза, инфлацията, натискът върху редица бизнеси и политическо напрежение.

Дата: 15 март 2022 г.

Събитие със стрийминг в каналите на "Капитал"

Fintech Forum

В годишната финтех среща, организирана от "Капитал" и F27, ще се изследва бъдещето на финансовите услуги и възможностите за всички заинтересовани страни на този процъфтяващ пазар.

Дата: 24 март 2022 г.

Хибридно събитие

Цена:

- 30 лв. дигитален билет - 108 лв. премиум дигитален билет - 150 лв. хибриден билет - лимитиран

Digital Health Forum

Дигитализацията навлиза все повече в сектора на здравеопазването, който привлича редица стартъпи, повече капитали, влагани в по-модерни диагностични решения и персонализирани устройства. Форумът ще дискутира още как се променя лечението и диагностицирането от разстояние.

Дата: 15 април 2022 г.

Хибридно събитие с безплатен дигитален достъп

Цена:

- 0 лв. - дигитален билет - 96 лв. - хибриден билет

Digitalk

И тази година Digitalk ще демонстрира водещи тенденции и иновации, които постепенно ще ни спохождат. По време на форума предприемачи и инвеститори ще споделят идеи, които да вдъхновяват компаниите за бъдещото им технологично развитие.

Дата: 12 май 2022 г.

Хибридно събитие

Цена:

- 30 евро - дигитален билет
- 48 евро - премиум дигитален билет - 102 евро - хибриден билет

Ecommerce and Retail Summit

Събитието има за цел да помогне и да ориентира бъдещите лидери от България и региона с променящата се ритейл индустрия и електронна търговия. Сред основните теми ще бъдат ESG стратегиите, клиентското преживяване, устойчивото бъдеще на търговията на дребно и технологиите, които подпомагат развитието на индустрията.

Дата: 2 юни 2022 г.

Хибридно събитие

Цена:

- 30 лв. - дигитален билет
- 108 лв. - премиум дигитален билет - 150 лв. - хибриден билет - лимитиран

Future of Work Summit

Конференцията е наследник на HR & Leadership Forum, който се провежда от 2005 г. и е сред най-известните платформи за обмен на знания, опит и добри практики в областта на новите модели на управление, работния микроклимат и технологиите, които променят начина, по който работим.

Дата: октомври 2022 г.

Хибридно събитие

Cyber Security Forum

Форумът за киберсигурност и защита на данните ще събера бизнес ръководители, юридически ръководители и професионалисти по киберсигурност, за да обсъдят най-новите тенденции и заплахи.

Дата: ноември 2022 г.

Хибридно събитие

Net Zero Economy Forum

През 2022 г. конференцията ще се фокусира върху шест ключови области, определящи най-значимите лостове за устойчив растеж, сред които са целите на България и ЕС в областта на климата и преходът на енергийната система към декарбонизация.

Дата: ноември 2022 г.

Хибридно събитие

Всички цени са с ДДС.

* Хибридният формат комбинира събитие на живо и виртуален достъп. Лекторите и публиката могат да се включат, ангажират и комуникират помежду си от място или онлайн.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар