Super Bowl 2022: Звезди накуп и рекордни рекламни цени

Знаменитости, хумор и голямо количество носталгия доминираха тазгодишните реклами по време на мача на Super Bowl

Тазгодишното 56-о издание на състезанието се проведе на супермодерния стадион SoFi в Лос Анджелис
Тазгодишното 56-о издание на състезанието се проведе на супермодерния стадион SoFi в Лос Анджелис
Тазгодишното 56-о издание на състезанието се проведе на супермодерния стадион SoFi в Лос Анджелис    ©  unsplash
Тазгодишното 56-о издание на състезанието се проведе на супермодерния стадион SoFi в Лос Анджелис    ©  unsplash
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Темата накратко
  • Цената на 30-секундните рекламни спотове тази година достигна 6.5 млн. долара, с 6% повече спрямо 2021 г.
  • Рекорден брой известни личности взеха участие в над 85% от рекламите
  • Интересът към работата на брандовете привлича най-голям процент от многомилионната публика във вечерта на мача, сочат данни на Kantar

Денят на Super Bowl е единственото време в годината, в което зрителите пред малкия екран очакват с нетърпение да дойде ред на рекламите. Около 30-секундните спотове по време на мача за Суперкупата на САЩ традиционно са най-скъпо продаваното рекламно време и очакванията винаги са много големи.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар