Super Bowl 2022: Звезди накуп и рекордни рекламни цени
Знаменитости, хумор и голямо количество носталгия доминираха тазгодишните реклами по време на мача на Super Bowl


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
- Цената на 30-секундните рекламни спотове тази година достигна 6.5 млн. долара, с 6% повече спрямо 2021 г.
- Рекорден брой известни личности взеха участие в над 85% от рекламите
- Интересът към работата на брандовете привлича най-голям процент от многомилионната публика във вечерта на мача, сочат данни на Kantar
Денят на Super Bowl е единственото време в годината, в което зрителите пред малкия екран очакват с нетърпение да дойде ред на рекламите. Около 30-секундните спотове по време на мача за Суперкупата на САЩ традиционно са най-скъпо продаваното рекламно време и очакванията винаги са много големи.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.