Новият брой:
Правителство с ГЕРБ?

Реклама на кредит

Компаниите за бързи заеми увеличават с над 30% рекламните си инвестиции в телевизия през 2021 г. до 55.5 млн. лв.

Първоначалният изборът на потребителите понякога се свежда до това коя реклама харесват повече.
Първоначалният изборът на потребителите понякога се свежда до това коя реклама харесват повече.
Първоначалният изборът на потребителите понякога се свежда до това коя реклама харесват повече.
Първоначалният изборът на потребителите понякога се свежда до това коя реклама харесват повече.
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Без значение дали гледате телевизия, проверявате пощенската си кутия или се разхождате по улицата, шансът да попаднете на реклама, от която познато лице ви предлага бърз кредит със закачлива усмивка, е голям. Получаването на сравнително малки суми пари срещу сравнително висока лихва (макар, разбираемо, реалният ѝ размер рядко да е част от посланието) сега изглежда достъпно повече от всякога и редица компании използват цялата си креативна силна, за да привлекат вниманието на потребителите.

Така първоначалният избор на клиента се свежда до това коя реклама харесва повече. А телевизионният ефир е цветист. Дали кредитополучателят може да се развълнува от попфолк певеца Константин и приятеля му музикант Димитър Ковачев-Фънки, за да избере Credissimo, или предпочита Деян Неделчев да му пее песен за Credirect. Рекламният блок предлага и игра на бързи кредити с Къци Вапцаров и Net Credit или уестърн сценарий с актьора Любомир Нейков и Money+.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар