В инкубатор за маркетинг специалисти се превърна и тазгодишното издание на "Рекламна академия"
Кампания за хапче за сън с отложено освобождаване на действието е новият победител в деветото издание на състезанието
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Над 190 студенти имаха възможността да се запознаят отблизо с рекламния бизнес по време на деветото издание на състезанието "Рекламна академия". Тази година участниците бяха разделени в 18 отбора, в които заедно с менторите си, разработиха цялостни маркетинг стратегии в рамките на пет дни. Първият ден от програмата беше изцяло лекционен, а последните два бяха посветени на журиране и награждаване, така че за същинската работа участниците разполагаха с едва 48 часа. Екипите трябваше да разработят комуникационна кампания за пускане на пазара на нов продукт в съществуваща категория, по предварително зададен казус.

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.