В инкубатор за маркетинг специалисти се превърна и тазгодишното издание на "Рекламна академия"

Кампания за хапче за сън с отложено освобождаване на действието е новият победител в деветото издание на състезанието

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Над 190 студенти имаха възможността да се запознаят отблизо с рекламния бизнес по време на деветото издание на състезанието "Рекламна академия". Тази година участниците бяха разделени в 18 отбора, в които заедно с менторите си, разработиха цялостни маркетинг стратегии в рамките на пет дни. Първият ден от програмата беше изцяло лекционен, а последните два бяха посветени на журиране и награждаване, така че за същинската работа участниците разполагаха с едва 48 часа. Екипите трябваше да разработят комуникационна кампания за пускане на пазара на нов продукт в съществуваща категория, по предварително зададен казус.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар