Проучване на Storio: Маркетингът през съдържание се търси за привличане на нови клиенти

84.1% от участниците в първото проучване за България отбелязват, че най-голямата им мотивация за използване на похвата е желанието за привличане на нови клиенти

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Маркетингът през съдържание ангажира аудиторията значително по-дълго от всички останали инструменти от комуникационния микс. Хората предпочитат да отделят от ценното си време за четене, гледане на филми и видеоклипове, а компаниите се възползват от това и се опитват да привлекат вниманието на целевите си публики, като създават съдържание, свързано с техните потребности. Маркетингът през съдържание събужда емоции у потребителите и би повлиял върху решението им за покупка на даден продукт. Именно това привлича интереса на компаниите към този похват и те планират да увеличат бюджетите си през 2022 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар