Йеркър Фегерстрьом: Рекламата днес е скорост, творчество, добра идея, емоция

Новият главен творчески директор на Le Pont, звеното за дигитални решения на Publicis Groupe, пред "Капитал"

Йеркър Фегерстрьом, главен творчески директор на Le Pont
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Йеркър Фагерстрьом е главен творчески директор на Publicis Groupe Скандинавия. Отскоро съчетава задълженията си с тези на главен творчески директор в централния хъб за дигитални решения Le Pont за региона на Централна и Източна Европа. Фагерстрьом е съосновател на Saatchi & Saatchi в Стокхолм, също част от групата, преди да се премести от DDB в Австралия, където оглавява офиса на McCANN Worldgroup в Сидни, до първата победа на агенцията в творческия фестивал Cannes Lions. През годините Фегерстрьом е бил и управляващ партньор в DDB в Швеция.

В младежките си години той е служил в шведската армия като офицер, а любимият му футболен отбор "Челси" е причината Фагерстрьом да замине да учи в Лондон. Това е и мястото, където започва кариерата си в комуникациите, която продължава близо 20 години. През годините Фагерстрьом е част от екипи, които печелят множество награди, сред които и D&AD, Effie, Cannes Lions (Titanium Lion), Eurobest, Clios и One Show.

Вие сте в рекламната индустрия от години. Какво се е променило и какво не в бизнеса за това време?


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар