Йеркър Фегерстрьом: Рекламата днес е скорост, творчество, добра идея, емоция
Новият главен творчески директор на Le Pont, звеното за дигитални решения на Publicis Groupe, пред "Капитал"
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
В младежките си години той е служил в шведската армия като офицер, а любимият му футболен отбор "Челси" е причината Фагерстрьом да замине да учи в Лондон. Това е и мястото, където започва кариерата си в комуникациите, която продължава близо 20 години. През годините Фагерстрьом е част от екипи, които печелят множество награди, сред които и D&AD, Effie, Cannes Lions (Titanium Lion), Eurobest, Clios и One Show.
Вие сте в рекламната индустрия от години. Какво се е променило и какво не в бизнеса за това време?
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.