Рекламната индустрия се обединява в опит да възвърне блясъка на ФАРА

Най-големият фестивал в сектора се завръща в Пловдив в началото на юни с редица организационни промени и цели да привлече повече агенции от страната

Чавдар Кенаров, зам.-председател на БАКА и творчески партньор в Noble Graphics, Таня Йорданова, мениджър на БАКА, и Максим Стоименов, творчески директор на B+RED и част от работна група към БАКА, са категорични че фестивалът трябва да се отвори за повече агенции от пазара
Чавдар Кенаров, зам.-председател на БАКА и творчески партньор в Noble Graphics, Таня Йорданова, мениджър на БАКА, и Максим Стоименов, творчески директор на B+RED и част от работна група към БАКА, са категорични че фестивалът трябва да се отвори за повече агенции от пазара
Чавдар Кенаров, зам.-председател на БАКА и творчески партньор в Noble Graphics, Таня Йорданова, мениджър на БАКА, и Максим Стоименов, творчески директор на B+RED и част от работна група към БАКА, са категорични че фестивалът трябва да се отвори за повече агенции от пазара    ©  Цветелина Белутова
Чавдар Кенаров, зам.-председател на БАКА и творчески партньор в Noble Graphics, Таня Йорданова, мениджър на БАКА, и Максим Стоименов, творчески директор на B+RED и част от работна група към БАКА, са категорични че фестивалът трябва да се отвори за повече агенции от пазара    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Много добър пет. Тази оценка поставиха от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) на миналогодишното издание на най-големия творчески рекламен фестивал в България ФАРА. В условия на пандемия и много организационни препятствия все пак форум имаше и бяха раздадени награди на най-добрите рекламни кампании в страната. Въпреки това събитието беше значително по-слабо посетено и до голяма степен липсваше ентусиазъм сред участниците.

ФАРА 2021 беше тест както за организаторите от БАКА, така и за индустрията. И показа нуждата фестивалът да се върне към корените си - създаден "от индустрията за индустрията". Това обедини и амбицира комуникационните агенции на пазара да предприемат промени, с които да помогнат не само за подобряването на ФАРА, но и за вдигане на нивото на цялата индустрия.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    nik666 avatar :-|
    Strygalldwir

    Няма блясък в рекламата, само пари, смрад и наглост.

    Нередност?
Нов коментар