Рекламната индустрия се обединява в опит да възвърне блясъка на ФАРА
Най-големият фестивал в сектора се завръща в Пловдив в началото на юни с редица организационни промени и цели да привлече повече агенции от страната


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Много добър пет. Тази оценка поставиха от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) на миналогодишното издание на най-големия творчески рекламен фестивал в България ФАРА. В условия на пандемия и много организационни препятствия все пак форум имаше и бяха раздадени награди на най-добрите рекламни кампании в страната. Въпреки това събитието беше значително по-слабо посетено и до голяма степен липсваше ентусиазъм сред участниците.
ФАРА 2021 беше тест както за организаторите от БАКА, така и за индустрията. И показа нуждата фестивалът да се върне към корените си - създаден "от индустрията за индустрията". Това обедини и амбицира комуникационните агенции на пазара да предприемат промени, с които да помогнат не само за подобряването на ФАРА, но и за вдигане на нивото на цялата индустрия.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Няма блясък в рекламата, само пари, смрад и наглост.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.