Едва пет първи места от общо 19 категории бяха връчени на тазгодишните награди IAB MIXX Awards

В седмото издание на конкурса отпадна задължителитното отсъждане на отличия

Премина церемонията по връчването на наградите IAB MIXX AWARDS 2022
Премина церемонията по връчването на наградите IAB MIXX AWARDS 2022
Премина церемонията по връчването на наградите IAB MIXX AWARDS 2022    ©  IAB Bulgaria
Премина церемонията по връчването на наградите IAB MIXX AWARDS 2022    ©  IAB Bulgaria
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Рекламните кампании с най-значими постижения в дигиталния маркетинг в България през последната година бяха отличени на тазгодишното издание на наградите IAB MIXX AWARDS. Общо 152 бяха подадените заявки в конкурса, което е с 15% повече от предходното издание. Тази година кандидатите се оценяваха от изцяло международно жури от 12 дигитални, стратегически и криейтив експерти. Конкурсът пък премина под мотото NO MIXXED FILLINGS, ONLY MIXX AWARDS. В рамките на събитието в Sofia Tech Park се проведе и двудневна фестивална програма с поредица от презентации, представени от членовете на журито.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар