Едва пет първи места от общо 19 категории бяха връчени на тазгодишните награди IAB MIXX Awards
В седмото издание на конкурса отпадна задължителитното отсъждане на отличия


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Рекламните кампании с най-значими постижения в дигиталния маркетинг в България през последната година бяха отличени на тазгодишното издание на наградите IAB MIXX AWARDS. Общо 152 бяха подадените заявки в конкурса, което е с 15% повече от предходното издание. Тази година кандидатите се оценяваха от изцяло международно жури от 12 дигитални, стратегически и криейтив експерти. Конкурсът пък премина под мотото NO MIXXED FILLINGS, ONLY MIXX AWARDS. В рамките на събитието в Sofia Tech Park се проведе и двудневна фестивална програма с поредица от презентации, представени от членовете на журито.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.