Четири компании напускат "IAB България"
Представители на издателите се оттеглят от браншовото сдружение за дигитален маркетинг. Конкретните мотиви не са ясни.


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Целта на пазарните сдружения - асоциации и други подобни организации, е да обединяват специалистите от конкретен сектор и да спомагат за развитието му. През последната седмица обаче на комуникационния пазар се наблюдава известно разединение. В края на април четири компании взеха координирано решение да напуснат браншовата организация на дигиталната индустрия "IAB България", която обединява рекламни агенции, рекламодатели и медии*.
Решението на bTV Media Group, Investor Media Group, "Нет Инфо" и "OLX Group България" идва неочаквано за пазара, а като аргумент се посочва "нуждата от задълбочен и експертен разговор за развитието на дигиталния пазар".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.