Реклама от друго измерение
Все повече компании залагат на метавселената като нов канал за комуникация с потребителите им


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
- Много от големите рекламодатели вече комуникират с потребителите си през метавселена.
- Освен ангажираност към бранда за някои от компаниите алтернативната онлайн вселена носи финансови печалби.
- Макар страната ни да се сдоби с първото виртуално метаминистерство, на широката аудитория ще й е необходимо още време да се адаптира.
Метавселената звучи като екзотична дестинация, която заедно със своята интерактивност и новаторска идея за създаването на цяла нова квазивселена вълнува все повече хора. Подобно на много популярни туристически дестинации, те са привлечени от различното и за разлика от скъпите екзотични острови метавселената е само на клик разстояние.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
метавселена - дървена игра с дървена графика, вече имаше такива опити още 2000- та година, пълен провал, същото ще е и с тоя опит
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.