Агенциите Isobar Commerce и Live Area се обединяват под бранда Merkle в България
До края на годината екипът на комуникационната компания ще нарасне до над 400 души
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
В края на 2020 г. една от най-големите комуникационни групи - dentsu обяви, че ще консолидира всички свои 300 агенции по света в шест международни бранда с различна бизнес насоченост - Carat, dentsu X, iProspect, Isobar, dentsumcgarrybowen и Merkle. Промяната важи за всички държави, където компанията оперира, включително и България.
Тази година в страната беше обединен комуникационният бизнес на агенциите за електронна търговия Isobar Commerce и Live Area под бранда Merkle. Така услугите на новото обединение се разрастват, а с тях и портфолиото на агенцията. Целта на екипа в София е да порасне до над 400 души до края на годината от 350 в момента и офисът да се превърне в централа на Merkle в областта на електронната търговия.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.