Агенциите Isobar Commerce и Live Area се обединяват под бранда Merkle в България

До края на годината екипът на комуникационната компания ще нарасне до над 400 души

Любомир Чолаков оглавява агенцията Merkle, част от dentsu
Любомир Чолаков оглавява агенцията Merkle, част от dentsu
Любомир Чолаков оглавява агенцията Merkle, част от dentsu    ©  Надежда Чипева
Любомир Чолаков оглавява агенцията Merkle, част от dentsu    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

В края на 2020 г. една от най-големите комуникационни групи - dentsu обяви, че ще консолидира всички свои 300 агенции по света в шест международни бранда с различна бизнес насоченост - Carat, dentsu X, iProspect, Isobar, dentsumcgarrybowen и Merkle. Промяната важи за всички държави, където компанията оперира, включително и България.

Тази година в страната беше обединен комуникационният бизнес на агенциите за електронна търговия Isobar Commerce и Live Area под бранда Merkle. Така услугите на новото обединение се разрастват, а с тях и портфолиото на агенцията. Целта на екипа в София е да порасне до над 400 души до края на годината от 350 в момента и офисът да се превърне в централа на Merkle в областта на електронната търговия.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар