Новият брой:
Скъпото спасяване на Силициевата долина

Може ли Paramount да се конкурира с Netflix и Disney

Доминацията на двата гиганта в стрийминг услугите принуди много фирми да обединят усилията си

През последните седмици Уолстрийт постави фокус върху рентабилността на стрийминг бизнеса
През последните седмици Уолстрийт постави фокус върху рентабилността на стрийминг бизнеса
През последните седмици Уолстрийт постави фокус върху рентабилността на стрийминг бизнеса    ©  Reuters
През последните седмици Уолстрийт постави фокус върху рентабилността на стрийминг бизнеса    ©  Reuters
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

През януари бордът на Paramount се срещна с група банкери, за да получи информация за потенциални сделки, които биха могли да помогнат на компанията да се конкурира по-добре със стрийминг гигантите Netflix и Disney. Най-логичното, казват тогава банкерите от Goldman Sachs, е комбинирането на някои части от Paramount, която притежава мрежи като Nickelodeon и MTV, и услугата за стрийминг Paramount+, с услугите на Comcast, кабелния гигант, който притежава NBCUniversal и услугата за стрийминг Peacock.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар