ФАРА ден първи: Рекламен оптимизъм в Пловдив

Най-големият рекламен фестивал започна с журиране на творческите категории, по-малко заявки и участници

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

На фона на политическите сътресения в страната започна най-големият рекламен фестивал - ФАРА, който оценява творческите и медийните постижения на българските комуникационни агенции. След като миналата година събитието се проведе по изключение в София при малобройна публика, а в пандемичната 2020 г. фестивалът не се състоя, сега организаторите от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) си поставят високи цели.

ФАРА се завърна в Пловдив с нови категории, разширено жури, разнообразна лекционна програма и уъркшопове. "За първи път в журито участват независими експерти и представители на рекламодателите. Вярваме, че техният принос е ценен за фестивала и отличаването на най-добрите примери в българската реклама", каза Таня Йорданова, мениджър на БАКА, при откриването на ФАРА 2022. В унисон с мотото на тазгодишния фестивал - "Гилдия", специалистите целят да обединят усилия в подобряване на комуникационната индустрия. "Настоящото издание ще се превърне във вдъхновител за развитие и израстване на индустрията", допълни още Йорданова.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.