ФАРА ден първи: Рекламен оптимизъм в Пловдив
Най-големият рекламен фестивал започна с журиране на творческите категории, по-малко заявки и участници
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
На фона на политическите сътресения в страната започна най-големият рекламен фестивал - ФАРА, който оценява творческите и медийните постижения на българските комуникационни агенции. След като миналата година събитието се проведе по изключение в София при малобройна публика, а в пандемичната 2020 г. фестивалът не се състоя, сега организаторите от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) си поставят високи цели.
ФАРА се завърна в Пловдив с нови категории, разширено жури, разнообразна лекционна програма и уъркшопове. "За първи път в журито участват независими експерти и представители на рекламодателите. Вярваме, че техният принос е ценен за фестивала и отличаването на най-добрите примери в българската реклама", каза Таня Йорданова, мениджър на БАКА, при откриването на ФАРА 2022. В унисон с мотото на тазгодишния фестивал - "Гилдия", специалистите целят да обединят усилия в подобряване на комуникационната индустрия. "Настоящото издание ще се превърне във вдъхновител за развитие и израстване на индустрията", допълни още Йорданова.

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.