ФАРА ден втори: Нещо ново и много от старото
Рекламният фестивал в Пловдив отново дискутира познати проблеми като недостига на кадри в индустрията, нелоялни практики при провеждането на конкурси и ниското заплащане за творческия продукт


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
През втория ден от най-големия рекламен фестивал в страната ФАРА преобладаваха дискусиите за проблемите на комуникационната индустрия в страната. В унисон с тазгодишното мото на събитието "Гилдия" в два панела от програмата агенции и рекламодатели имаха за цел да отговорят на въпроса дали са достатъчно обединени, за да могат заедно да се справят с предизвикателствата пред бизнеса. До консенсус така и не се стигна. Това, което за пореден път излезе на повърхността обаче бяха общите проблеми, добре познати и от предишни издания на ФАРА. Сред тях са недостигът на кадри в индустрията, нелоялни практики при провеждането на конкурси за избор на агенции, ниското заплащане за творческия продукт и връзката между клиенти и агенции.
Всяка година ФАРА традиционно е мястото, където в рамките на няколко дни се повдигат теми за развитието на комуникационния бранш. И докато обикновено това се случва в неформални разговори между гостите или по време на сесията за въпроси и отговори в края на всяко издание, този път организаторите от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) бяха обособили два панела, в които темите да се повдигнат публично. И до голяма степен дотук се изчерпваха нововъведенията.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.