ФАРА ден втори: Нещо ново и много от старото

Рекламният фестивал в Пловдив отново дискутира познати проблеми като недостига на кадри в индустрията, нелоялни практики при провеждането на конкурси и ниското заплащане за творческия продукт

Дискудията за рекламната гилдия беше открита от Ненад Лозович, управляващ партньор в New Moment New Ideas и председател на БАКА, Гергана Иванова, съсобственик и управител на The Smarts, Иво Алтънов, управляващ директор в Noble Graphics, Катерина Ушева, маркетинг директор на Kaufland Bulgaria, Емилия Стефанова, управляващ директор на All Channels Advertising и Полина Видас, мениджър "Маркетинг и комуникации" в Mastercard
Дискудията за рекламната гилдия беше открита от Ненад Лозович, управляващ партньор в New Moment New Ideas и председател на БАКА, Гергана Иванова, съсобственик и управител на The Smarts, Иво Алтънов, управляващ директор в Noble Graphics, Катерина Ушева, маркетинг директор на Kaufland Bulgaria, Емилия Стефанова, управляващ директор на All Channels Advertising и Полина Видас, мениджър "Маркетинг и комуникации" в Mastercard
Дискудията за рекламната гилдия беше открита от Ненад Лозович, управляващ партньор в New Moment New Ideas и председател на БАКА, Гергана Иванова, съсобственик и управител на The Smarts, Иво Алтънов, управляващ директор в Noble Graphics, Катерина Ушева, маркетинг директор на Kaufland Bulgaria, Емилия Стефанова, управляващ директор на All Channels Advertising и Полина Видас, мениджър "Маркетинг и комуникации" в Mastercard    ©  ФАРА
Дискудията за рекламната гилдия беше открита от Ненад Лозович, управляващ партньор в New Moment New Ideas и председател на БАКА, Гергана Иванова, съсобственик и управител на The Smarts, Иво Алтънов, управляващ директор в Noble Graphics, Катерина Ушева, маркетинг директор на Kaufland Bulgaria, Емилия Стефанова, управляващ директор на All Channels Advertising и Полина Видас, мениджър "Маркетинг и комуникации" в Mastercard    ©  ФАРА
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

През втория ден от най-големия рекламен фестивал в страната ФАРА преобладаваха дискусиите за проблемите на комуникационната индустрия в страната. В унисон с тазгодишното мото на събитието "Гилдия" в два панела от програмата агенции и рекламодатели имаха за цел да отговорят на въпроса дали са достатъчно обединени, за да могат заедно да се справят с предизвикателствата пред бизнеса. До консенсус така и не се стигна. Това, което за пореден път излезе на повърхността обаче бяха общите проблеми, добре познати и от предишни издания на ФАРА. Сред тях са недостигът на кадри в индустрията, нелоялни практики при провеждането на конкурси за избор на агенции, ниското заплащане за творческия продукт и връзката между клиенти и агенции.

Всяка година ФАРА традиционно е мястото, където в рамките на няколко дни се повдигат теми за развитието на комуникационния бранш. И докато обикновено това се случва в неформални разговори между гостите или по време на сесията за въпроси и отговори в края на всяко издание, този път организаторите от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) бяха обособили два панела, в които темите да се повдигнат публично. И до голяма степен дотук се изчерпваха нововъведенията.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар