ФАРА 2022: Гилдията на раздора
Агенциите proof. и Noble Graphics и брандът Fashion Days бяха отличени в рекламния фестивал. Решението на журито предизвика полемики в бранша


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Рекламата има за цел да извади на преден план положителните качества на даден продукт или услуга и да ги направи атрактивни за конкретна аудитория. Така недостатъците, ако има такива, често остават скрити. Но това не може да трае дълго. В случая на най-големия рекламен фестивал в страната ФАРА красивата опаковка издържа точно четири дни. Тази година събитието премина под мотото "Гилдия", а целта зад него беше участниците в рекламната индустрия да се обединят в името на развитието и подобряването й.
Първите дни на ФАРА оставиха впечатление, че макар все още да не предприемат конкретни действия, специалистите на пазара поне започват открити разговори в тази посока. Без изненади, именно общите проблеми бяха тези, които обединиха рекламните агенции и рекламодателите на пазара. Паралелно на дискусиите по темата за гилдията и лекциите на локални и международни специалисти се провеждаше гласуването на заявките в конкурса, който цели да отличи най-добрите реклами през годината. И именно това се оказа лъжицата катран в кацата с мед на индустрията. Заключителната церемония по награждаването на творческа агенция и рекламодател на годината беше моментът, когато гилдията се разцепи за това кой трябва да бъде победител.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.