Победителите от рекламната гилдия
proof. и Noble Graphics разказват за пътя до отличието "Агенция на годината" и предизвикателствата пред рекламата в България


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
- Най-големият рекламен фестивал ФАРА повдигна публично проблемите за недостига на хора в индустрията, нелоялни практики при провеждането на конкурси и ниското заплащане за творческия продукт.
- Въпреки полемиките за избор на победители в конкурсната програма фестивалът преизпълни целта си да обедини специалистите на пазара.
- proof. и Noble Graphics разказват за пътя до отличието "Агенция на годината" и предизвикателствата пред рекламата в България.
Точно преди година мотото на Олимпийските игри беше променено за първи път от 125 години. То вече гласи "По-бързо, по-високо, по-силно - заедно". Добавянето на думата "заедно" символизира обединяващата сила на спорта и показва, че само така е възможно развитие. Това беше целта и на най-големия рекламен фестивал у нас ФАРА, организиран традиционно от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Миналата седмица събитието протече под мотото "Гилдия", а целта зад него беше специалистите на пазара да се обединят в името на развитието на сектора.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.