🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Рекламните тенденции на Cannes Lions 2022 - социална ангажираност и метавселена

След двегодишна пауза най-големият творчески фестивал в света събра рекламисти от 87 държави в Кан

Социалната ангажираност на брандовете продължи да бъде актуална сред кампаниите и дискусиите на тазгодишните награди Cannes Lions
Социалната ангажираност на брандовете продължи да бъде актуална сред кампаниите и дискусиите на тазгодишните награди Cannes Lions
Социалната ангажираност на брандовете продължи да бъде актуална сред кампаниите и дискусиите на тазгодишните награди Cannes Lions    ©  Shutterstock
Социалната ангажираност на брандовете продължи да бъде актуална сред кампаниите и дискусиите на тазгодишните награди Cannes Lions    ©  Shutterstock
Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Темата накратко
  • Социалната ангажираност на брандовете продължи да бъде актуална сред наградените кампании и дискусиите на тазгодишните награди Cannes Lions.
  • За първи път в историята на фестивала индийската агенция Dentsu Creative, базирана в Бенгалуру, спечели титлата "Агенция на годината".
  • Макар заявки от български агенции да се подават всяка година в Cannes Lions, засега единственото признание на фестивала остава бронзовият лъв на McCann Sofia и Mastercard от 2021 г.

След пандемичната двегодишна пауза най-големият рекламен фестивал Cannes Lions се завърна във физическия си формат и огря бреговете на Южна Франция с целия блясък на индустрията. Програмата не разочарова откъм количество, но и не изненада откъм качество на съдържанието. Сред най-често дискутираните теми по време на събитието бяха глобалните предизвикателства пред индустрията, войната в Украйна, натискът на технологиите, работата с данни и новите тенденции за задържане ангажираността на служителите.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.