Рекламните тенденции на Cannes Lions 2022 - социална ангажираност и метавселена
След двегодишна пауза най-големият творчески фестивал в света събра рекламисти от 87 държави в Кан


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
- Социалната ангажираност на брандовете продължи да бъде актуална сред наградените кампании и дискусиите на тазгодишните награди Cannes Lions.
- За първи път в историята на фестивала индийската агенция Dentsu Creative, базирана в Бенгалуру, спечели титлата "Агенция на годината".
- Макар заявки от български агенции да се подават всяка година в Cannes Lions, засега единственото признание на фестивала остава бронзовият лъв на McCann Sofia и Mastercard от 2021 г.
След пандемичната двегодишна пауза най-големият рекламен фестивал Cannes Lions се завърна във физическия си формат и огря бреговете на Южна Франция с целия блясък на индустрията. Програмата не разочарова откъм количество, но и не изненада откъм качество на съдържанието. Сред най-често дискутираните теми по време на събитието бяха глобалните предизвикателства пред индустрията, войната в Украйна, натискът на технологиите, работата с данни и новите тенденции за задържане ангажираността на служителите.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.