Технологични компании се обединяват с решения срещу дезинформацията
Последиците от разпространението на пропагандно и невярно съдържание и възможностите за противодействие бяха обсъдени на конференция в София
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
- Социалните мрежи са допринесли за бързото разпространяване на дезинформация.
- В резултат обществото може лесно да бъде радикализирано от определени политически групи с цел постигане на конкретни политически цели.
- Facebook се оказва в центъра на информационната среда в България. 82% от населението на страната активно потребява платформата и там проблемите са най-сериозни.
Последните решения и инструментариум за борба срещу дезинформационното съдържание в интернет бяха представени от технологични специалисти и медийни експерти на конференцията "Технологиите срещу дезинформацията". На срещата в София специалисти от бранша и редица журналисти обсъдиха мерките срещу фалшивите новини покрай войната в Украйна, дезинформацията около Covid-19 и фабриките за интернет тролове. Акцентът падна върху ролята на изкуствения интелект и използването на големи бази данни в откриването на невярна информация.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.