Технологични компании се обединяват с решения срещу дезинформацията

Последиците от разпространението на пропагандно и невярно съдържание и възможностите за противодействие бяха обсъдени на конференция в София

Конференция "Технологии срещу дезинформация"    ©  Identrics
Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Темата накратко
  • Социалните мрежи са допринесли за бързото разпространяване на дезинформация.
  • В резултат обществото може лесно да бъде радикализирано от определени политически групи с цел постигане на конкретни политически цели.
  • Facebook се оказва в центъра на информационната среда в България. 82% от населението на страната активно потребява платформата и там проблемите са най-сериозни.

Последните решения и инструментариум за борба срещу дезинформационното съдържание в интернет бяха представени от технологични специалисти и медийни експерти на конференцията "Технологиите срещу дезинформацията". На срещата в София специалисти от бранша и редица журналисти обсъдиха мерките срещу фалшивите новини покрай войната в Украйна, дезинформацията около Covid-19 и фабриките за интернет тролове. Акцентът падна върху ролята на изкуствения интелект и използването на големи бази данни в откриването на невярна информация.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар