Nielsen: TikTok и Instagram са най-предпочитаните социалните мрежи от рекламодателите

Според анализаторите компаниите ще увеличат с над 50% инвестициите си в онлайн реклама през следващите месеци

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Темата накратко
  • Всеки от първите седем комуникационни канала с най-голямо увеличаване на приходите от реклама е дигитална платформа.
  • 11% от търговците по света възнамеряват да увеличат бюджета си за реклама в стрийминг аудиоформати с над 50% до април следващата година.
  • Според Nielsen над половината от потребителите в САЩ предпочитат да подкрепят социално ангажирани брандове.

Пандемията засили инвестициите на рекламодателите в дигиталните канали и тенденцията, изглежда, ще се задържи и през следващата година. Според последното проучване на международната анализаторска компaния Nielsen, проведено сред близо 2 хил. търговци от цял свят в периода декември 2021 г. - януари 2022 г., 70% от маркетинг специалистите и собственици на бизнеси смятат да увеличават разходите си за реклама в интернет. Основен приоритет на брандовете остава изграждането на доверие в аудиторията.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.