Nielsen: TikTok и Instagram са най-предпочитаните социалните мрежи от рекламодателите
Според анализаторите компаниите ще увеличат с над 50% инвестициите си в онлайн реклама през следващите месеци
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
- Всеки от първите седем комуникационни канала с най-голямо увеличаване на приходите от реклама е дигитална платформа.
- 11% от търговците по света възнамеряват да увеличат бюджета си за реклама в стрийминг аудиоформати с над 50% до април следващата година.
- Според Nielsen над половината от потребителите в САЩ предпочитат да подкрепят социално ангажирани брандове.
Пандемията засили инвестициите на рекламодателите в дигиталните канали и тенденцията, изглежда, ще се задържи и през следващата година. Според последното проучване на международната анализаторска компaния Nielsen, проведено сред близо 2 хил. търговци от цял свят в периода декември 2021 г. - януари 2022 г., 70% от маркетинг специалистите и собственици на бизнеси смятат да увеличават разходите си за реклама в интернет. Основен приоритет на брандовете остава изграждането на доверие в аудиторията.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.