Консултантската агенция The Other Half разширява екипа и услугите си

Към компанията се присъединява Ивайло Ботушанов, който ще ръководи звеното Connect

От ляво надясно: партньорите в The Other Half Ивайло Ботушанов, Георги Гавазов и Диляна Добринова
От ляво надясно: партньорите в The Other Half Ивайло Ботушанов, Георги Гавазов и Диляна Добринова
От ляво надясно: партньорите в The Other Half Ивайло Ботушанов, Георги Гавазов и Диляна Добринова    ©  Цветелина Белутова
От ляво надясно: партньорите в The Other Half Ивайло Ботушанов, Георги Гавазов и Диляна Добринова    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Темата накратко
  • Фокус на The Other Half е работата с технологични компании, които оперират на външни пазари.
  • Според нуждите на клиентите компанията сформира екип от фрийлансъри и специалисти.
  • Прогнозите на основателите са през 2022 г. бизнесът да отчете ръст в приходите над 40%.

Четири години след основаването си компанията The Other Half разширява консултантските си услуги. До момента агенцията беше фокусирана в изграждането на бранд стратегия за клиентите си, а сега вече екипът предлага и творческо консултиране. За целта към бизнеса се присъединява творческият директор Ивайло Ботушанов, който ще оглавява новото звено Connect. Партньори в компанията и ръководители на стратегическите услуги продължават да бъдат Диляна Добринова и Георги Гавазов.


Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Темата накратко
  • Фокус на The Other Half е работата с технологични компании, които оперират на външни пазари.
  • Според нуждите на клиентите компанията сформира екип от фрийлансъри и специалисти.
  • Прогнозите на основателите са през 2022 г. бизнесът да отчете ръст в приходите над 40%.

Четири години след основаването си компанията The Other Half разширява консултантските си услуги. До момента агенцията беше фокусирана в изграждането на бранд стратегия за клиентите си, а сега вече екипът предлага и творческо консултиране. За целта към бизнеса се присъединява творческият директор Ивайло Ботушанов, който ще оглавява новото звено Connect. Партньори в компанията и ръководители на стратегическите услуги продължават да бъдат Диляна Добринова и Георги Гавазов.

Първите четири

Основателите на The Other Half ("Ди адър халф") Диляна Добринова и Георги Гавазов имат дългогодишен опит в рекламни агенции, като заедно са работили в групата на "Publicis Groupe България". През 2018 г. те решават да създадат собствена компания, с която да предложат алтернатива на класическия модел, по който се случват маркетинговите комуникации. "Взехме и научихме много от агенциите. В един момент ограниченията на това колко може да експериментираш и какви решения може да взимаш ни доведоха до идеята да поемем сами риска и отговорността и да създадем нещо наше", коментира пред "Капитал" Гавазов.

Те стъпват на идеята да предложат консултантски услуги за изграждане на бранд стратегия, като за всеки клиент, според бизнеса му, организират екип от фрийлансъри и специалисти. "Целта ни е за всеки бранд да сформираме специфичен подход на база конкретните нужди, индустрия и размер на бизнеса", обяснява Диляна Добринова. В консултантската си дейност The Other Half работят с мениджърите от страна на клиента, вътрешните маркетинг екипи, а ако е необходимо - и с агенциите, с които вече си партнира рекламодателя, като по думите им те не са в конкурента позиция. "Бизнес моделът ни е да изградим стратегия за клиента, която впоследствие да ни направи излишни. Това може да отнеме от три месеца до две години в зависимост от казуса, но винаги идеята е ние да излезем от това партньорство, а не да ги обвързваме дългосрочно", казва още Гавазов.

Творческият път

The Other Half си партнира с компании от различни индустрии, но с времето се насочва фокуса си към клиенти с технологични бизнеси, които оперират на външни пазари. Именно при работата си с такъв тип компании те установяват, че има нужда от разширяване на портфолиото им от услуги и създават творческото звено Connect. За целта към екипа им се присъединява Ивайло Ботушанов, който предстои да стане и съдружник в компанията. Към момента Гавазов има 51% от бизнеса, а останалите се държат от Диляна Добринова.

"При много успешни български IT компании разрастването на бизнеса им изпреварва развитието на бранда. В един момент обаче те осъзнават, че могат да използват потенциала на бранда си за привличане на служители и клиенти. Затова създадохме creative direction as a service с три основни функции - да оптимизира ролята и процесите на екипа, да гарантира консистентност на творческия продукт и да даде стратегическа ефективност на комуникацията", обяснява Ботушанов.

Така според нуждите на клиентите The Other Half сформира екип, който одитира вътрешните процеси, оптимизира ролите в компанията, изготвя практически обучения и изгражда стратегия за развитие на бранда. По думите на Ивайло Ботушанов целта винаги е в края на всеки проект екипът на клиента да има достатъчно ноу-хау, за може да продължи сам да поддържа процесите.

Eкипът на The Other Half е от петима души, а портфолиото от клиенти включва OLX Group, Telerik Academy, Becherovka, MFG, Alterco Robotics, A Data Pro, Updata One, "Мебели Виденов", Klear, WPX, Business Park Sofia, Freshko, Kitchen59, "Черноморски улов" и други. Приходите на компанията за 2021 г. са в размер на 204 хил. лв., като по думите на Георги Гавазов тази година бизнесът им ще отчете ръст над 40%. "Искам да растем и да се развиваме, но не просто с цел да правим повече пари. На бизнеса са необходими по-различни измерители, защото светът няма нужда от повече кухи брандове, които нямат връзка с хората и изливат много пари в комуникация само за да бъдат видени на рафта", казва в заключение той.

Все още няма коментари
Нов коментар